Launching my new website on 10th June 2011!!!

WEEEEEEEEEEEE GUESS WHAT!!!!!!!!!!!!!!!

My brand new website with a new domain name and completely refreshing new blogskin will be ready to launch on 10th June, this Friday!!! It’s so soon wooooo!

I am so super excited pls because it’s GORGEOUS. Actually, gorgeous is an understatement. *beams unabashedly* My heart is beating fast as I type this. GOT SO DRAMATIC OR NOT???

It’s a lot more professional looking now. No more seedy bikini pictures greeting you when you load my banner page!!! Someone actually said she has to hide my blog from her mother everytime coz her mom might suspect she’s watching porn WTF lol. I don’t blame her, with the dodgy URL and all!!! What was I thinking? I guess no one will ever know :x

Anyway I can’t wait to show you guys the new site!!!!!

I’ve been waiting for this change for so, so sosososososo long and it’s finally here. I love my web designer to death. She managed to bring a fantasy-layout in my head to life. I hope having a revamped blog will inspire me to blog even more often and to take my posts more seriously. And also for you guys to refresh & keep coming back to marvel at its chioness lolol.

Honestly it’s really hard balancing work and blogging (especially now since the nature of my work means I don’t go out often) but I’m gonna blog tomorrow!!!

I’ll update this space with some pictures taken yesterday so check back on Thursday.

….Also, To celebrate the launch of my new site on Friday, we will be having a livechat session from 10 pm onwards on 10th June!

As usual, we might log on earlier if we’re free!!!

We will be streaming live webcam video action from my bedroom to your computer screen, all dressed up and talking about funny topics, answering your questions and entertaining your weird requests (like Jess and Sam, KISS KISS KISS!!!) hahaha so be there with us ok!! We’ll have so much fun!

I’m launching my site at 12am! Technically Friday night, Saturday “morning”.

So halfway through the live chat, I’d tell you people to “GO GO GO REFRESH!!!” and you can all shower me and my designer with compliments and go Oooohh Ahhhh. Don’t you wanna be the first one to see it? :P

Worth staying home on a Friday night for? YUP! It’s that special, well to me it is. This is a milestone in my blogging life and I want my awesome readers to share this moment with me. *tears and accepts an Oscar award*

….I’d like to thank my mother, my father, the lord I don’t believe in and my hamster for being so cute.

LOL.

GOING TO SLEEP NOW WITH A BIG WIDE GRIN ON MY FACE. ♥ ♥ ♥

See you guys on 10th June Friday.